مصاحبه آرشیو خبر ها
روایتی از روزهای سخت یووه در دوران سقوط

روایتی از روزهای سخت یووه در دوران سقوط

از اینكه به جای حضور در این سالهای پر فروغ یووه در سالهای دشوار این تیم در باشگاه یوونتوس بودم هرگز افسوس نمی‌خورم. من در آن روزها همان كاری را كه كردم كه باید انجام می‌دادم.

 

صحبت های بالا، بخشی از مصاحبه ی خواندنی جووانی كوبولی گیگلی رئیس سابق باشگاه یوونتوس در سالهای 2006 تا 2009 / وكیل، فعال و مدیر ورزشی می باشد.

 

وی در ادامه گفت:

 

من با تهدید كسر 30 امتیاز و تبعید به رقابت‌های سری B به این باشگاه آمدم و هرچند خوشبختانه موفق شدیم كسر امتیاز را با تلاش فراوان به 9 تقلیل دهیم اما لحظات سختی را سپری كردیم.

 

وی افزود:

 

یووه با كمك‌های یك مربی عالی مثل دیده دشان به سری A بازگشت؛ مسیری كه در ادامه‌ بانوی‌پیر را یكبار دیگر به رقابت‌های اروپایی و لیگ قهرمان نیز رساند. بی‌تردیدخوش‌شانس بودم كه در آن روزها بازیكنان فوق‌العاده‌ای در باشگاه یوونتوس در اختیار داشتم.

 

مدیر اسبق یوونتوس گفت:

 

با این كه آن سالها هواداران به هیچ‌وجه از وضعیت تیم راضی نبودند اما در آن شرایط كاری بیش از این نیز نمی‌توانستیم كاری انجام دهیم. اعتراف می‌كنم مردی فوتبالی نبودم اما در عوض آن همیشه عاشق یوونتوس بوده و هستم.

 

او در مورد بلان نیز گفت:

 

با اینكه ژان كلود بلان مدیری خوب برای یووه بود اما فعالیت در باشگاهی كه در حال غرق شدن بود و تمام جهان بر ضد آن بودند به‌هیچ وجه آسان نبود.

 

او در مورد اینتر هم گفت:

 

از دید ما اینتر نیز یكی از باشگاه‌هایی بود كه باید در آن زمان محاكمه می‌شد اما مسیر دادرسی در دادگاه این اتفاق را محقق نكرد. هنوز نیز نفهمیده‌ایم كه پوشه اتهامات بسیار سنگین‌تر اینتر در سال 2011 چگونه ناپدید و بعدها ناگهان پیدا شد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: